Vad händer på klubben?

I kalendern hittar du information om klubbens schemalagda aktiviteter utöver klubbens tävlingar. Det kan till exempel gälla tid och plats för årsmöten, pågående/planerade arbeten på banorna eller andra aktiviteter i klubbens verksamhet som kan vara bra att känna till.

Följ oss på Facebook och Instagram!

På våra sociala medier håller vi dig uppdaterad om det som händer på klubben. Vi gör "nedslag" i verksamheten och berättar om det som händer på banorna, informerar om träning, tävlingar, nyheter i shopen, kampanjer, erbjudanden och mycket mer. Kort och gott - löpande information om vad som händer och sker i vår klubb.

Några siffror om klubben

Klubbens bildades
Antal medlemmar
Antal hål
Antal HIO på Marks GK gjorda av våra medlemmar
Antal spelade rundor 2023

10 senaste HIO

Listan visar alla medlemmar som gjort HIO och anmält det på hioklubben.se. Under 2021 gjordes 7 HIO av våra medlemmar på någon av våra banor. Priset i form av en el-scooter, sponsrad av Toveks bil, vanns av Emil Svensson.

Komplett lista på alla medlemmar som gjort HIO finns här.