Indoor Golf Center

Genom samarbetet med Teebox Golf AB kan vi erbjuda en komplett inomhusanläggning för golf. I golfcentret, ett stenkast från golfklubben på Lyddevägen 33, finns en 220 m2 stor undulerad puttinggreen, närspelsområden, slagplatser i nät och världsledande teknik i 3 golfsimulatorer från Foresight Sport®.

Du bokar och betalar enkelt via vår hemsida eller Sweetspotappen. I bekräftelsemailet får du en passerkod som kan användas om lokalen är obemannad. Koden fungerar 15 minuter innan och 5 minuter efter att din bokning börjar gälla.

Teebox Indoor Golf Center Boka simulator Boka range, putt & chip

Vinterträning

För klubbens medlemmar erbjuder vi ett stort utbud av gruppträningar och vinterträningsprogram. Självklart kan du även boka privatlektioner eller prova ut ny utrustning (custom fitting).

Är du ny inom golfen så kan du ta grönt kort under vintern. I våra nybörjarkurser får du de teoretiska och praktiska kunskaperna som gör dig redo att spela på banan och genomföra ditt spelprov när säsongen väl drar i gång.

Är det någon gång du har tid att investera tid i träning, så är det under vintern. Ta chansen att gnugga på tekniken antingen genom att delta på våra utbildningar eller träna i egen regi genom att lösa ett träningskort.

Boka grupplektion Boka privatlektion Vinterkurser