All bokning via Sweetspot

Vi använder Sweetspot för bokning till våra banor, till lektioner och simulatorer och range inomhus. Sweetspot fungerar också för dig som inte är aktiv medlem i en klubb, men som vill spela pay-and-play på Lydde (vår 9-håls slinga med riktiga fullängdshål).  Vi rekommenderar att du laddar ner appen som finns på Google Play och Appstore.

För att kunna boka behöver du skapa ett konto i Sweetspot. Du kan göra det i samband med den första bokningen alternativt laddar du ner appen och börjar med att skapa dig ett konto. Var noga med att knyta ditt Sweetspot-konto till det golf-ID (om du har ett sådant). På så sätt kan Sweetspot hålla reda på om du är medlem eller inte.

Om du inte har fritt spel på den bana du bokar så rekommenderar vi att du betalar i samband med din bokning. Därför är det bra om du lägger in uppgifter om ditt kreditkort i din Sweetspot-profil. Alla betalningar är säkra och bekräftas med bank-id.

På Lydde och i vår inomhusanläggning har vi krävande betalning, dvs betalning i samband med bokning. Om betalningen inte genomförs avbokas tiden automatiskt.

På Kinnaborg är det dock möjligt att välja alternativet "betala på plats".