Sponsorcupen 2022 avgjord

Publicerat: 2022-09-27 09:50

Ulab IT-partner vann sponsorcupen.

36 lag deltog i årets upplaga av sponsorcupen och Ulab IT-partner med Monica Bromell och Peter Löfvenberg vann den 7e upplagan av tävlingen. Peter och Monica säkrade segern i Order Of merit genom att vinna den sista deltävlingen som spelades som Irish Greensome. Dessutom vann man tidigare deltävling 2 (4-boll bästboll) och det blev till slut en ganska betryggande marginal ner till 2an i totalen, Sparbanken Sjuhärad. På 3e plats kom Franzéns Textil.

Grattis Ulab, Monica och Peter!

Order of Merit 2022 finns här!

För de sponsorer som tycker att resultatet i sponsorcupen är viktig – det är dags att planera vinterträningen och lägga upp taktiken för nästa säsong!

Vinnare av sponsorcupen sedan 2016 är:

• 2016 - Carlströms Plåt
  • 2017 - Readymade AB
  • 2018 - Carlströms Plåt
  • 2019 - Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020 - Byggnadsfirman Fransson & Karlsson AB
  • 2021 - Carlströms Plåt
  • 2022 – Ulab IT-partner

Om du har ett litet eller stort företag och är intresserad av att sponsra klubben och kanske ställa upp med ett lag i sponsorcupen är det bara att kontakta Johan. Vi kan sy ihop både enklare och lite mer kompletta lösningar för både små och stora sponsorer. Samtidigt som du hjälper klubben kan du förena det med båda nytta och nöje!